A tapasztalatok után "össze ült a kupaktanács". Az egyetlen napirendi pont: mi legyen a motorral.
(Én, szerettem volna azt hinni, hogy nincs is megkopva, csak biztos a dekompresszor akadt fenn, vagy nem jó a szelephézag, vagy ilyesmi.)
Végül hosszas latolgatás után döntöttem a szétszerelés mellett. (Volt aki arra szavazott, hogy ne szedjük szét el megy még így is pár évet, volt aki azt mondta, hogy most a leg egyszerübb darabokra szedni.)
Szelepfedelek le, hengerfej le......
Tapasztalat: (megette a kenyere javát)
1. A hengerfejek (mindkettő) el voltak repedve a porlasztó, valamint a kipufogó szelep között.
2. A henger fala igencsak vállasra kopva.
A kompresszió hiánya tehát feltárva, sajnos nem a dekompresszor akadt meg :(.
Mára a problémák java része orvoslásra került az alábbiak szerint:
A két problémakört két különböző műhellyel sikerült megoldani, az egyik vállalta a hengerfejek heggesztését, köszörülését, a máski a hengerfúrást, valamint a dugattyúk egyedi gyártását homok öntéssel.
Természetesen a problémák tovább gyűrűztek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése